Προπονώντας… την αναπνοή σας

 Runbeat Team   2021-01-16 16:06  

Προπονώντας… την αναπνοή σας


Η σωστή αναπνοή ενδυναμώνει την δυναμική προπόνηση και σας βοηθάει στο να εκτελέσετε με ακρίβεια τις ασκήσεις σας. Επιπλέον ενισχύει την ενέργεια και την παροχή οξυγόνου.

Πέρα από τα τεντώματα πριν την προπόνηση, ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε και μια ρουτίνα αναπνοής, ώστε να δώσετε μια επιπλέον ώθηση στην άσκηση σας ακολουθώντας πέντε βήματα.

Πάρτε τρεις γρήγορες, ισχυρές εισπνοές μέσω της μύτης σας χωρίς να εκπνέετε, γεμίζοντας σταδιακά τους πνεύμονές σας. Εστιάστε στην επέκταση των κάτω πλευρών και της κοιλιάς, διατηρώντας τους ώμους σας ακίνητους.

Εκπνεύστε από το στόμα σας. Αυτές οι τρεις εισπνοές / μία εκπνοή δεν πρέπει να διαρκούν περισσότερο από δύο δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε 20 φορές.

Μετά την τελευταία εκπνοή, κρατήστε την αναπνοή σας.

Μόλις αισθανθείτε την ανάγκη να αναπνέετε επαναλάβετε τα βήματα 1-3.

Τελειώστε με βαθιές, χαλαρωτικές αναπνοές. Είστε έτοιμοι να τρέξετε!

Αύτη η τεχνική θα σας βοηθήσει στη διαχείριση του οξυγόνου σας κατά την προπόνηση.