Κρύος καιρός; Προπονηθείτε στο σπίτι με τις κατάλληλες ασκήσεις!

 Runbeat Team   2021-01-18 16:25  

Κρύος καιρός; Προπονηθείτε στο σπίτι με τις κατάλληλες ασκήσεις!


Το χειμώνα πολλές φορές οι καιρικές συνθήκες δεν μας επιτρέπουν την προπόνηση σε εξωτερικό χώρο. Δεν χρειάζεται όμως να ανησυχείτε πλέον γιατί μπορείτε να προπονηθείτε και στο σπίτι σας.

Σύμφωνα με έρευνες η προπόνηση σε εξωτερικούς χώρους συμβάλλει στη διατήρηση των επιπέδων βιταμίνης D, τη βελτίωση της διάθεσης, ενώ ενισχύει και τη συγκέντρωση. Τι συμβαίνει όμως όταν δεν το επιτρέπουν οι καιρικές συνθήκες;

Το τρέξιμο στο κρύο, ειδικά όταν βρέχει ή αν υπάρχει πάγος εγκυμονεί πολλούς κινδύνους. Έρευνες διαπιστώνουν ότι οι τραυματισμοί κατά τη διάρκεια του χειμώνα αυξάνονται, με τα γόνατα να είναι το σημείο του σώματος, όπου τραυματίζονται περισσότερο οι δρομείς.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να προπονηθείτε έξω ακόμη και αν ο καιρός δεν είναι καλός, θα ήταν προτιμότερο να το κάνετε όσο πιο νωρίς μπορείτε. Αν όμως θέλετε να αποφύγετε το κρύο υπάρχουν λύσεις ώστε κάνετε γυμναστική από το σπίτι.

 

Ποιες εναλλακτικές υπάρχουν;

Δοκιμάστε να κάνετε βήματα σε σκαλιά. Σε περίπτωση που έχετε πρόσβαση σε σκάλες μπορείτε εκτελώντας βήματα στα σκαλοπάτια να γυμνάσετε τους μύες των τετρακέφαλων και των γλουτών σας. Επιπλέον αυτή η άσκηση είναι επωφελής για τη βελτίωση του VO2 Max.

Επίσης μπορείτε να κάνετε γρήγορες επαναλήψεις όπου θα ανεβαίνετε και θα κατεβαίνετε τη σκάλα. Αν αυτό σας κουράζει απλά ανεβοκατεβείτε τη σκάλα κάποιες φορές.

Για μια πλήρη εμπειρία προπόνησης μπορείτε να αγοράσετε ελαφριά βάρη ώστε να αθλείστε και στο σπίτι τώρα που τα γυμναστήρια είναι ακόμη κλειστά. Μπορείτε να κάνετε πλήθος ασκήσεων όπως κάποια σετ με εκτάσεις- ανατάσεις- αναπήδηση και pushups. Αν θέλετε να ενδυναμώσετε το πάνω μέρος του σώματος, αναζητήστε μερικά βαριά αντικείμενα που έχετε στο σπίτι για να εκτελέσετε σετ καθισμάτων.

 

Μην ξεχνάτε ότι ακόμη και όση ώρα κάνετε τις δουλείες του σπιτιού κάνετε ένα είδος σωματικής δραστηριότητας. Ξεκινήστε λοιπόν τις δουλειές αν σας φαίνεται σχεδόν απίθανο το ότι θα κάνετε κάποια άλλη άσκηση εντός του σπιτιού. Εάν διαθέτετε κήπο οι δουλείες αυτές μπορούν να αυξηθούν όση ώρα περιποιείστε τα φυτά σας ή καθαρίζετε τον κήπο σας.

Πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε άσκηση αφιερώστε χρόνο στις διατάσεις χρησιμοποιώντας έναν κύλινδρο αφρού εάν έχετε. Μπορείτε πάντα φυσικά να χαλαρώσετε τους μύες σας με λίγο περπάτημα.

Ο χειμερινός καιρός παρόλο που είναι εξαντλητικός, σας δίνει την ευκαιρία να ενισχύσετε μύες που πολλές φορές παραλείπετε. Μην αγχώνεστε λοιπόν αν χάσετε μια μέρα προπόνησης. Θυμηθείτε ότι μια μέρα δεν θα διακόψει την ροή σας. Αφήσετε το σώμα σας να ξεκουραστεί, έτσι θα έχετε την επιπλέον ώθηση που χρειάζεστε για την επόμενη σκληρή προπόνηση.