Με δύο αγώνες στις 5 Ιουνίου το Kastoria View Trail Running

Runbeat Team   9:27 06-04-2022

Με δύο αγώνες θα διεξαχθεί το Kastoria View Trail Running, το οποίο είναι προγραμματισμένο για την Κυριακή 5 Ιουνίου 2022.

Πιο συγκεκριμένα θα διεξαχθεί ένας αγώνας 25 χιλιομέτρων και ένας 11 χιλιομέτρων στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς, ενώ οι εγγραφές έχουν ήδη ανοίξει.

Στον αγώνα των 25χλμ., η εκκίνηση θα δοθεί από την Χλόη περιοχή Φουντουκλή στην βρύση (υψόμετρο 675 μ.). Μετά από λίγα μέτρα ασφάλτου οι δρομείς θα ανηφορίσουν σε τσιμεντένιο δρόμο για να μπουν στο μονοπάτι με κατεύθυνση βόρεια – βορειοδυτική.

Η διαδρομή κατευθύνεται προς Αγ. Τριάδα και στην διασταύρωση στρίβει δεξιά για να κατηφορίσει προς τη γέφυρα Δενδροχωρίου. Διασχίζει το φαράγγι της Κορομηλιάς και φτάνοντας στο χωριό γυρίζει αριστερά προς την Αγ. Τριάδα, για να κατηφορίσει κατόπιν προς το Όχι κι έπειτα ανεβαίνει από τη βόρεια κόψη την Ψαλίδα, στην κλασσική διαδρομή προς την κεραία κατηφορίζοντας και λίγο πριν οι δρομείς φτάσουν εκεί γυρίζουν πάλι αριστερά στην τραβέρσα που θα τους βγάλει στον χωματόδρομο που πηγαίνει στην Χλόη και στο τέλος της διαδρομής.

Οι δρομείς θα κινηθούν ανάμεσα σε αρχαιολογικούς χώρους, σκήτες που κρέμονται στα βράχια του φαραγγιού και πέτρινα τοξωτά γεφύρια απαράμιλλης ομορφιάς. Οι εναλλαγές είναι εντυπωσιακές. Αποκορύφωμα αποτελεί η εντυπωσιακή θέα που προσφέρει η Ψαλίδα από ψηλά καθώς απλώνεται μπροστά όλη η λεκάνη, με την λίμνη και την πόλη σε μία εικόνα που κόβει την ανάσα.

Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να δηλώσει συμμετοχή ΕΔΩ

Εντυπωσιακή και η διαδρομή των 11χλμ

Η εκκίνηση του αγώνα των 11 χιλιομέτρων θα δοθεί στο ίδιο σημείο, δηλαδή, από την Χλόη στην περιοχή Φουντουκλή στην βρύση (υψόμετρο 675 μ.). Μετά από λίγα μέτρα ασφάλτου οι δρομείς θα ανηφορίσουν σε τσιμεντένιο δρόμο για να μπουν στο μονοπάτι με κατεύθυνση βόρεια – βορειοδυτική. Στα 900 μέτρα γυρίζουν αριστερά σε κατεύθυνση νότια προχωρούν προς την ποτίστρα και κατόπιν συνεχίζουν προς τη βάση της Ψαλίδας σε υψ. 848 μ. για να στρίψουν και πάλι αριστερά, ανατολικά αυτή την φορά και στη διασταύρωση στα 872 μ. αρχίζουν να ανηφορίζουν προς την κορυφή στα 1060μέτρα. Κατηφορίζουν στην κλασσική διαδρομή προς την κεραία και λίγο πριν φτάσουμε εκεί γυρίζουν πάλι αριστερά στην τραβέρσα για να βγουν πάλι στην βάση του βουνού στο σημείο όπου ακολουθούν προς τα πίσω το μονοπάτι προς την ποτίστρα για να γυρίσουν τελικά δεξιά προς την Χλόη και στο τέλος της διαδρομής.