Τρέχω έξυπνα τον Μαραθώνιο της Αθήνας – Τα δύσκολα της κομμάτια της διαδρομής!

 Runbeat Team   18:06 02-11-2022  

Τρέχω έξυπνα τον Μαραθώνιο της Αθήνας – Τα δύσκολα της κομμάτια της διαδρομής!


Γράφει ο Πρωταθλητής αποστάσεων Χρήστος Καλλίας, στο Train Smart Project

Η αυθεντική διαδρομή θεωρείται ως μια από τις δυσκολότερες διαδρομές μαραθωνίου στο κόσμο και όχι άδικα. Η δυσκολία της έγκειται στα ανηφορικά κομμάτια της μέχρι και το 31ο χιλιόμετρο. Λόγω της ιδιαιτερότητας της διαδρομής αυτής το πέρασμα στο μισό του μαραθωνίου (21.1 χιλιόμετρα) θα πρέπει οπωσδήποτε να είναι αρνητικό, δηλαδή να είναι αρκετά πιο αργό από το δεύτερο μισό του μαραθωνίου τρέχοντας δηλαδή το πρώτο μισό συντηρητικά.

 

Αναλυτικά σας αναφέρω τα πιο δύσκολα κομμάτια της διαδρομής:

- 9ο km ξεκινά ανηφόρα μικρής κλίσης μέχρι και το 15ο km με μικρά κομμάτια flat και κατηφορικά

- 15,5Km με 16ο km, η πρώτη ανηφόρα με μεγάλη κλίση

- με το τελείωμα του 16ου χιλιομέτρου ξεκινάει κατηφόρα μεγάλης κλίσης εκεί πρέπει να προσέξουμε να μην κάνουμε μεγάλη αλλαγή στο ρυθμό καθώς και πολύ μεγάλη προσοχή στην τεχνική τρεξίματος, όπου αυξάνουμε τη ταχύτητα, αυξάνοντας τη συχνότητα διασκελισμού και όχι το μήκος του!

- στο 20ο χιλιόμετρο ξεκινάει παρατεταμένη ανηφόρα με μικρές κλίσεις με το δυσκολότερο κομμάτι ανηφόρας στο 25ο χιλιόμετρο Alex Pack

- Τελευταίο δύσκολο κομμάτι της διαδρομής το 31ο χιλιόμετρο με αντίστοιχη κλίση του 25ου χιλιομέτρου

πολύ μεγάλη προσοχή στο ρυθμό του 25ου και του 31ου χιλιομέτρου όπου πρέπει να μειώσετε πολύ το ρυθμό σας!!

 

Ενδεικτικά σας αναφέρω τα περάσματα που κατά τη προσωπική μου άποψη θα πρέπει να ακολουθήσετε για μία επίδοση γύρω στις 3h

Τρέχω έξυπνα τον Μαραθώνιο της Αθήνας – Τα δύσκολα της κομμάτια της διαδρομής! runbeat.gr

Περάσματα ανά 5 χιλιόμετρα:

1o πεντάρι: 4.19 έως 4.22/km

2o πεντάρι: 4.14 έως 4.17/km

3o πεντάρι: 4.06 έως 4.09 /km

4o πεντάρι: 4.04 έως 4.08/km

5o πεντάρι: πρέπει να είναι το αργότερο πεντάρι 4.22 έως 4.26/km

6o πεντάρι : 4.16 έως 4.20/km

 

7o πεντάρι : 4.10 έως 4.14/km

8o πεντάρι : 4.05 έως 4.09/km

τα τελευταία 2 km ο ρυθμός είναι ίδιος.

Πηγή: Train Smart Project