Η προπόνηση είναι τρόπος ζωής σε οποιαδήποτε ηλικία

 Runbeat Team   2021-01-16 12:04  

Η προπόνηση είναι τρόπος ζωής σε οποιαδήποτε ηλικία


Το μεγαλώνουμε δεν σημαίνει ότι σταματάμε να τρέχουμε. Η ηλικία είναι απλά ένας αριθμός και η προπόνηση τρόπος ζωής.

Μπορεί να αλλάξατε δεκαετία όμως μπορείτε να συνεχίσετε να γυμνάζεστε ή ακόμη και να ξεκινήστε από τώρα και στο εξής.

Το τρέξιμο έχει αμέτρητα οφέλη που θα φανούν χρήσιμα και η συστηματική και στην κατάλληλη ένταση άσκηση θα σας τα χαρίσει απλόχερα. 

Μην πιέζετε τον εαυτό σας και δώστε του τον κατάλληλο χρόνο μέχρι να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Ξεκινήστε την άσκηση σας αργά και σταθερά, ώστε το αίμα να αρχίσει να ρέει στα άκρα και να αυξάνει τον καρδιακό ρυθμό σε ένα κάπως βιώσιμο επίπεδο. 

Δώστε στον εαυτό σας περισσότερες εύκολες προπονήσεις, ώστε η σκληρή άσκηση μεταξύ των εύκολων να είναι όντως αποδοτική. Επιπλέον θα τονωθεί η αυτοπεποίθηση σας, όταν δείτε ότι ο τρόπος αυτός έχει αποτέλεσμα.

Γνωρίζετε καλά ότι με την πάροδο των χρόνων οι αντοχές έχουν ελαττωθεί, γι’ αυτό χρειάζεται περισσότερος χρόνος για τους στόχους που πιθανόν να θέσετε στον εαυτό σας. Ένα επίπεδο φυσικής κατάστασης που μπορεί να χρειαστεί 8 εβδομάδες για να επιτευχθεί στα 30 σας τώρα μπορεί να διαρκέσει 16-20 εβδομάδες. Μην απογοητευτείτε.

Σταματήστε να συγκρίνετε τον σημερινό σας εαυτό με τα νιάτα σας. Δεν μπορείτε να ανταγωνιστείτε τους χρόνους που κάνατε νεότεροι. Έχουν υπάρξει αλλαγές στο σώμα σας και μείωση στην επίδοση σας και αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό. Αντί να αποθαρρυνθείτε, ζήστε τη στιγμή και μείνετε ικανοποιημένοι με τον δρομέα που είστε τώρα. Να είστε περήφανοι για την εμπειρία σας και για όλα τα πράγματα που γνωρίζετε τώρα ενώ νεότεροι τα αγνοούσατε.

Μην εγκαταλείψετε την προσπάθεια. Είναι σημαντικό να αξιοποιήσετε το μυαλό σας. Παραμείνετε θετικοί και αισιόδοξοι, όχι μόνο για το τρέξιμο, αλλά για τη ζωή. Δώστε στον εαυτό μας μια καθημερινή υπενθύμιση ότι είναι ένα δώρο που μπορείτε ακόμα να τρέχετε. Συνεχίστε την άσκηση και μείνετε υγιείς.