Τρίλεπτο διατατικό πρόγραμμα για μετά την άσκηση (Vid)

 Βασίλης Κιοστεράκης   19:31 10-05-2022  

Τρίλεπτο διατατικό πρόγραμμα για μετά την άσκηση (Vid)


Τι είναι αυτό που σκέφτεσαι μετά το τρέξιμο;

Η απάντηση είναι να νιώθεις υγιής όταν το σώμα σου ηρεμήσει, να μην υποφέρεις από τον πόνο σε αρθρώσεις - ισχία - γόνατα και να έχεις δύναμη και όρεξη να μπορείς να ξανατρέξεις.

 

Το κομμάτι της αποθεραπείας μπορεί να θεωρηθεί και σημαντικότερο από το ζέσταμα. Εκτός του ότι σε βοηθάει στο να αναρρώσει το σώμα σου από την άσκηση, βάζει τις βάσεις και για την επόμενη προπόνηση σου.

Οι μύες και οι τένοντες μετά την άσκηση έχουν τάση να σκληραίνουν με αποτέλεσμα σιγά σιγά να οδηγούν το σώμα σε κάποιο τραυματισμό.




Ένα διατατικό πρόγραμμα μετά την άσκηση θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει ασκήσεις για όλο το σώμα επικεντρώνοντας στις μεγάλες μυϊκές ομάδες που «δούλεψες» περισσότερο. Με αυτό το τρόπο θα διατηρήσεις την ελαστικότητα σου και θα παρατείνεις την αγαπημένη σου άσκηση.

Σας παραθέτω ένα τρίλεπτο διατατικό πρόγραμμα για μετά το τρέξιμο, τη ποδηλασία και την όποια αθλητική δραστηριότητα ακολουθεί ο καθένας μας.

Οι κινήσεις σας να είναι αργές με έλεγχο.

Να έχουν διάρκεια 20-40”.

Να μην υπερβάλετε στη διάταση.

Καλή απόλαυση!